Przedstawiciel handlowy – doradca klienta
04/08/2024 - 13:16
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- opieka handlowa nad Klientami
- budowanie rynku sprzedaży brandów własnych firmy
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w segmencie sprzedażowym B2B
- monitorowanie sprzedaży własnej, konkurencji i trendów na rynku
- profesjonalne doradztwo techniczne dla Klientów
- przygotowywanie ofert handlowych
- sporządzanie dokumentów sprzedaży
- raportowanie spotkań z Klientami
- realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w branży obsługi produkcji, z uwzględnieniem technicznego doradztwa dla Klientów
- znajomość procesu produkcji mebli będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych
- samodzielność i dobra organizacja własnej pracy
- dyspozycyjność
- umiejętność nawiązywania trwałych relacji biznesowych, umiejętności negocjacyjne
- znajomość programu Subiekt i oprogramowania towarzyszącego
- znajomość pakietu Office
- kreatywność, zaangażowanie, optymizm
- umiejętność i gotowość szybkiego uczenia się
Oferujemy:
- umowę B2B
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w firmie przyjaznej pracownikowi
- otwartość na pomysły, możliwość wdrażania własnych rozwiązań
- solidne wynagrodzenie, adekwatne do efektów pracy
Poszukujemy osoby mieszkającej w jednym z powyższych województw. Teren pracy będzie obejmował te 4 województwa.