Przedstawiciel handlowy – doradca klienta

04/08/2024 - 13:16
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • opieka handlowa nad Klientami
  • budowanie rynku sprzedaży brandów własnych firmy
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w segmencie sprzedażowym B2B
  • monitorowanie sprzedaży własnej, konkurencji i trendów na rynku
  • profesjonalne doradztwo techniczne dla Klientów
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • sporządzanie dokumentów sprzedaży
  • raportowanie spotkań z Klientami
  • realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych

 

Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w branży obsługi produkcji, z uwzględnieniem technicznego doradztwa dla Klientów 
  • znajomość procesu produkcji mebli będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych
  • samodzielność i dobra organizacja własnej pracy
  • dyspozycyjność
  • umiejętność nawiązywania trwałych relacji biznesowych, umiejętności negocjacyjne
  • znajomość programu Subiekt i oprogramowania towarzyszącego
  • znajomość pakietu Office
  • kreatywność, zaangażowanie, optymizm
  • umiejętność i gotowość szybkiego uczenia się

 

Oferujemy:
  • umowę B2B 
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego 
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w firmie przyjaznej pracownikowi
  • otwartość na pomysły, możliwość wdrażania własnych rozwiązań 
  • solidne wynagrodzenie, adekwatne do efektów pracy 

Poszukujemy osoby mieszkającej w jednym z powyższych województw. Teren pracy będzie obejmował te 4 województwa.